Kategoriler

12 Eylül 2013 Perşembe

Tatilden Gaz Festivaline

        Dün sabah itibariyle tatilimi bitirdim ve annemle birlikte İstanbul'a döndüm. Tatilden huzur ve sükunet beklemiştim ki beklentilerimden fazlasını buldum. Annemle güzel bir tatil geçirdik, güzel insanlar tanıdık, denize girdik, kitap okuduk, stres attık, sağlıklı beslendik, sportif de sayılırdık hani. Anlayacağınız güzel bir tatil geçirdim. Tatil sırasında ve dönüşte bolca kitap da aldık tabii ki. Doğum günü kutlamalarımı da kitapçılarda yapmış oldum:)

         Bir de gelişimizde Kadıköy'de gazlı karşılandık. Sabah ara sokaklardan geçip evimize giderken bolca öksürmüştük ama akşam saatleri itibariyle yürüyüşten dönünce oksijen alabilmek için camlarımızı kapattık. Temiz havanın 4 duvar arasında olabileceğini de öğrenmiş oldum böylece. 

         Velhasıl kelam hem tatilden, hem de Antalya'dan dönmüş oldum. Yorumlayamadığım kitapların postlarıyla da yakında burada olacağım. Şimdilik üzerimden atamadığım yorgunlukla ve gelir gelmez yüklendiğim stresle boğuşmaya çalışıyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder