Kategoriler

14 Eylül 2013 Cumartesi

Stephen King ~ Hayvan Mezarlığı

       Yazar Ayları Eylül yazarımız Stephen King olmuştu ( Buradan kimler ne okumuş/ ne okuyacakmış bakabilir, siz de etkinliğe katılabilirsiniz). Ben de bu fırsattan istifade çocukluğumda kabusum olan Stephen King'le tanıştım. Filmlerinden dolayı bir türlü yanına yaklaşamadığım yazarın benim en çok duyduğum kitabı Hayvan Mezarlığı'ydı. Bu sebeple de başladım okumaya. Konusunu oldukça enteresan buldum. Ölümden sonrası, yeniden diriliş konularına güzel bir bakış açısı yakalamış yazar. Ancak pek akıcı ilerlediğini düşünmüyorum. Başarılı bir konu için vasat bir kitaptı benim için. 

        Gelelim konusuna;

        Creed ailesi klasik korku filmlerinde yer aldığı gibi tuhaf bir kasabaya taşınır. Karşı komşularından da ürpertici hikayeler duymaya başlarlar. Taşındıkları evin arka tarafındaki Hayvan Mezarlığı ise bu ailenin başına asıl derdi açacaktır. Louis Creed, kızının çok sevdiği kedisi Church'ün ölümüyle birlikte mezarlıkla tanışır ve Church'ün yarı zombi, yarı aptal haliyle tekrar hayata dönmesiyle de işler iyice karışır. 

         Kitap, yakınlarından birini kaybetmiş biri için oldukça düşündürücü bir soru taşıyor aslında " Zombimsi bir şey olarak geri dönecek de olsa yaşatmaya çalışır mıydın?" Ucu açık kalan yanlarıyla ve tuhaf sonuyla beklentimi karşılamamış olsa da, elimdeki diğer iki kitaptan oldukça ümitliyim.

        "Kediler hayvan dünyasının gangsterleriydi, yasanın dışında yaşarlar ve çoğunlukla da orada ölürlerdi."

       "İnsan bugün açan, yarın solan kır çiçekleri gibidir, insanın zamanı ancak bir mevsimdir, gelir ve geçer.

         Kitaplı ve Keyifli Günler..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder