Kategoriler

13 Eylül 2013 Cuma

J.K.Rowling ~ Harry Potter and The Goblet of Fire

       Hali hazırda okuyacak bir serim olmadığı için, Okuma Şenliği' nin "Bir serinin ilk kitabı dışındaki bir kitabını okuyanlara" kategorisine seçmiştim bu kitabı. Harry Potter serisi, çocukluğumda yemek yememe bile engel olan bir seriydi. Başlardım ve mola bile vermeden bitirirdim.Ateş Kadehi ise serinin en sevdiğim kitabıydı. Quidditch Dünya Kupası, 3 Büyücü Turnuvası ve Voldemort' un güçlenmesi sebebiyle tansiyonu oldukça yüksek bir kitaptı.  Benim için kitabın önemli bir diğer bölümüyse Harry'nin bu kitapta, ailesini öldüren Avada Kedavra büyüsüyle tanışması.

        Hogwards'ta 4. yılına giren Harry için yaz tatili Muggle akrabalarıyla oldukça sıkıcı geçmiştir. Ta ki Quidditch Dünya Kupası için izin alana kadar. Harry için güzel başlayan Dünya Kupası, Karanlık işaretin ortaya çıkışıyla son bulur.  

        Harry'nin Hogwarts'a dönmesiyle yeni bir heyecanın başlaması da bir olur. Sirius'la mektuplaşmaya devam eden Harry, Sirius'un onu uyarmasıyla tedirgin olduysa da 3 Büyücü Turnuvası'nda 4. olmayı reddedemez. 3 önemli büyücülük okulunun katılımıyla gerçekleşen 3 Büyücü Turnuvası, Harry için bulmacaların ve aksiyonun başlangıcıdır. .

       Bolca büyü, aksiyon, ilk kalp ağrıları ve küçük sürtüşmelerle dolu bir kitap. Keyifle okunacak muhteşem olay örgüsüyle yine kalbimde bir numara oldu Ateş Kadehi. Okuma Şenliği sayesinde uzun zamandır okumadığım Harry Potter'la tekrar buluşmak benim için çok eğlenceliydi. 

        Kitaplı ve Keyifli Günler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder